loading...
Earn Bitcoin
مدیر سایت بازدید : 170 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

کسب بیت کوین از CoinAd

CoinAd



با درآمدی به بیت کوین

با 8 آگهی استاندارد روزانه

قابلیت زیرمجموعه گیری مستقیم

بدون مشکل با ایران و قایل تبدیل درآمد به ریال

سایت خیلی خوبیه , پیشنهاد میکنم حتما عضو بشید چون خیلی زود به نتیجه می رسید

جهت عضویت اینجا و یا بر روی بنر زیر کلیک کنید



 bankproject.rzb.ir/



جهت دیدن آموزش تصویری عضویت و طرز کار با سایت به ادامه مطلب مراجعه بفرمائید

 

آموزش ثبت نام در سایت و مشاهده آگهی ها:

 

1- ابتدا برای عضویت روی بنر زیر کیلک کنید:


bankproject.rzb.ir/


2-سپس روی گزینه Create Account  کلیک کنید


3- مشخصات خود را کامل و صحیح وارد نمائید


4-اکنون به ایمیل خود مراجعه کنید و روی لینک فعال سازی کلیک کنید


5-اکنون شما در حساب کاربریخود هستید برای مشاهده آگهی ها کلیک کنید


6-حالا برای مشاهده آگهی و کسب پول روی آگهی ها کلیک کنید


7- کد را درون کادر سفید وارد کنید


8- حالا صبر نمائید تا شمارنده  صفر شود


9- زمانی که کلمه Close را مشاهده کردید یعنی کار تمام است ومی توانید بروی آگهی بعدی کلیک کنید


 دراین سایت مقابل Balance ومقداردرامدتون گزینه ای به اسم cashout به رنگ قرمز است که بعداز رسیدن به  حداقل برداشت روش کلیک کنین تا درامدتون به سایت blockchine که همون بانک یا کیف پولتونه منتقل بشه
3یا چهار روزه به حداقل برداشت میرسین.(بعداز درخاست برداشت دوسه روزه درامدتون رو به حسابتون میریزه برای من بعداز درخاست 2روزه به حسابم اومده بود)


این هم عکسی از آخرین برداشت های من در این تاریخ از کویین اد برای اینکه بدانید پرداخت منظم دارد:

کسب بیت کوین از coinAd

به امید موفقیت شما در این سایت و کسب درآمد عالی شما

موفق باشید


----------

جهت آموزش افتتاح حساب بیت کویین کلیک کنید

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان عزیز طی پیگیری های شبانه روزی جهت کسب درآمد از اینترنت , بنده راه های مختلفی را جهت کسب درآمد حلال از اینترنت امتحان کردم و با سایت های گوناگونی آشنا شدم , کیف پول های الکترونیکی مختلفی را برای افتتاح و به کسب درآمد پرداختم حساب بیت کوین یکی از مطمئن ترین کیف پول الکترونیکی است که میتوان برای کسب درآمد از سایت های مطمئن خارجی روش حساب کرد! همچنین سایتهای کسب درآمد زیادی را امتحان کردم و سعی کردم مطمئن ترین آنها را در این سایت گرد هم آورم و به دوستان خودم معرفی کنم با روش های معرفی شده در این سایت شما میتوانید با خیال راحت به کسب درآمد بپردازید .::به امید فردایی روشن تر::.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 340
  • بازدید ماه : 340
  • بازدید سال : 5,232
  • بازدید کلی : 28,614
  • کدهای اختصاصی