loading...
Earn Bitcoin
مدیر سایت بازدید : 497 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

کسب بیت کوین از btcclicks.com


با درآمدی به بیت کوین برای شما

با 7 آگهی استاندارد روزانه

با قایلبت زیرمجموعه گیری اجاره ای و مستقیم
بدون مشکل با ایران و قابل تبدیل شدن به ریال


جهت عضویت بر روی بنر زیر کلیک کنید

BTCClicks.com Banner

این هم آخرین برداشت من تا این تاریخ از سایت btcclicks :
کسب بیت کوین از btcclicks.com
 
آموزش عضویت و روش کسب درآمد از سایت BTC Clike:

 
ابتدا بر روی بنر زیر کلیک کنید

BTCClicks.com Banner


1- برای عضویت روی گزینه sign up کلیک کنید

2- مشخصات خود را کامل و صحیح وارد کنید

3- اکنون به ایمیل خود مراجعه کنید و بر روی لینک فعال سازی کلیک کنید

4- اکنون شما وارد حساب کاربری خود شده اید

5- اکنون برای مشاهده آگهی ها بر روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

6- در این صفحه بر روی آگهی ها کلیک کنید

7- اکنون باید صبر نمائید تا نوار پر شود

8- صبر نمائید تا نوار سبز رنگ کامل شود

9- جواب سوال را در کادر سفید بنویسید و بر روی ادامه کلیک کنید

10- زمانی که کادر سفید ، سبز شد یعنی کار شما تمام است و می توانید آگهی بعدی راببینید

 

 

 ----------

جهت آموزش افتتاح حساب بیت کویین کلیک کنید

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان عزیز طی پیگیری های شبانه روزی جهت کسب درآمد از اینترنت , بنده راه های مختلفی را جهت کسب درآمد حلال از اینترنت امتحان کردم و با سایت های گوناگونی آشنا شدم , کیف پول های الکترونیکی مختلفی را برای افتتاح و به کسب درآمد پرداختم حساب بیت کوین یکی از مطمئن ترین کیف پول الکترونیکی است که میتوان برای کسب درآمد از سایت های مطمئن خارجی روش حساب کرد! همچنین سایتهای کسب درآمد زیادی را امتحان کردم و سعی کردم مطمئن ترین آنها را در این سایت گرد هم آورم و به دوستان خودم معرفی کنم با روش های معرفی شده در این سایت شما میتوانید با خیال راحت به کسب درآمد بپردازید .::به امید فردایی روشن تر::.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 355
  • بازدید ماه : 355
  • بازدید سال : 5,247
  • بازدید کلی : 28,629
  • کدهای اختصاصی